دانلود کتاب Artificial Intelligence and Machine Learning Applications in Civil, Mechanical, and Industrial Engineering 2020

دانلود کتاب Artificial Intelligence and Machine Learning Applications in Civil, Mechanical, and Industrial Engineering 2020

بخشی از مقدمه کتاب (ترجمه شده توسط گوگل ترنسلیت)

روش های مختلف بهینه سازی از گذشته تا به امروز به منظور حل مشکلات مهندسی و به دست آوردن طرح های بهینه مورد استفاده قرار گرفته است. این تکنیک ها از روش های ریاضی کلاسیک تشکیل شده اند و این روش ها از نظر حل بهینه مشکلات زندگی واقعی که دارای یک ساختار پیچیده با بیش از یک مورد به طور همزمان یا نشان دادن رفتار غیر خطی هستند ، ناتوان هستند. این وضعیت حقیقت نیاز به روشهای جدید را نشان می دهد.
امروزه ، تکنیک های بهینه سازی ، که ساختار پیشرفته و انعطاف پذیر تری دارند ، با کمک توسعه فناوری و رایانه ها پدید آمده اند. این روش ها به عنوان اکتشافی با وضعیت اولیه شناخته می شوند و روش های فراحسی که یک قدم جلوتر از آنهاست و الگوریتم های مختلفی را در بر می گیرند. با این حال ، اگرچه آنها در حل بسیاری از مشکلات سودمند هستند ، اما در فرآیند تعیین نتیجه به حل مشکلات متعدد نیازمند زمانهای طولانی هستند.
به منظور حل این مشکل و به دست آوردن راه حل های سریع و کارآمد از نظر مشکلات مختلف ، استفاده از روش های هوش مصنوعی (AI) و روش های یادگیری ماشین (ML) یک رویکرد متفاوت و مؤثر است. در نتیجه ، بهینه سازی مداوم لازم نیست و می توان مقادیر بهینه مدلهای چندگانه را با هم و به سرعت تعیین کرد. از این طریق می توان بدون نیاز به فرآیندهای بهینه سازی جدید و مکرر از طریق مدل یادگیرنده ، مقدار بهینه را برای چندین طرح تعیین کرد. در عین حال ، مقادیر بهینه برای مدلهای مختلف جدیدی که با مدلهای ترکیبی ساخته شده اند برای برآورد نتایج سریع و دقیق است. عواملی همچون اقتصاد (حداقل هزینه) ، امکان سنجی برای هدف و طراحی صحیح ، زیبایی شناسی و غیره علاوه بر تأمین امنیت لازم ، از جمله اهداف اصلی طراحی های مهندسی بوده اند.

برای دانلود این کتاب بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود کتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *